Gezocht: poezenoppas

Nieuwe of tweedehands spullen die je wilt kopen of verkopen.
Plaats reactie
Webmaster
Site Admin
Berichten: 20
Lid geworden op: 20-05-2012 13:45

Gezocht: poezenoppas

Bericht door Webmaster » 02-07-2012 13:18

Uit het oude marktplaats-gedeelte van de website overgezet:

Ik ben op zoek naar iemand die het leuk vindt om gedurende 3 weken onze twee katten in huis te nemen. Wij willen ze pertinent niet in het asiel plaatsen en ze alleen thuis laten met iemand die af en toe even eten komt geven of een bak komt verschonen, is ook geen optie. Het zijn echt onze poezenkinderen en wij willen graag het allerbeste voor ze, dus bij iemand in huis die regelmatig wat aandacht aan ze kan besteden. Uiteraard verzorgen wij voldoende voeding en kattenbakkorrels en dergelijke en staat er een vergoeding tegenover. Als je meer wilt weten, laat dan even je emailadres achter, dan mail ik je een uitgebreid verhaal met foto's van de moppies! Het is een buitenkansje, want ze zijn echt superlief en heel gezellig om in huis te hebben!! VOOR DE DUIDELIJKHEID: HET GAAT OM VAKANTIEOPVANG!! Wij willen ze onder geen voorwaarde kwijt, dus we komen ze gewoon ophalen na die drie weken!!
~Elmar
Webmaster Torenflat.nl

Sammy
nieuw
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-07-2012 11:00

Bericht door Sammy » 08-07-2012 15:21

Hoi hoi,

Ik wil wel op je poezen passen hoor! Ik heb zelf ook huisdieren en het lijkt mij idd niets om ze tijdelijk onder te brengen in een asiel!
Ik woon op de 16e etage.

Groetjes,
Sandra

Kareltje
nieuw
Berichten: 4
Lid geworden op: 09-07-2012 08:23

@ Sammy

Bericht door Kareltje » 09-07-2012 08:27

Heb je voor mij je emailadres? Dan kan ik je even mailen om wat nadere informatie te geven en te krijgen? Zoals bijvoorbeeld of je nog andere dieren hebt enzo...
Bedankt in ieder geval voor je reactie!! :D

Kareltje
nieuw
Berichten: 4
Lid geworden op: 09-07-2012 08:23

Bericht door Kareltje » 09-07-2012 08:28

Ik ben trouwens degene van het ""gezocht oppas poezenbeesten" :lol:

Kareltje
nieuw
Berichten: 4
Lid geworden op: 09-07-2012 08:23

Bericht door Kareltje » 12-09-2012 11:46

Deze advertentie mag er uit, is niet langer actueel.

Erg jammer overigens dat mensen reageren en vervolgens niets meer laten horen!

Plaats reactie