Zooi

Om te klagen, te spuien, stoom af te blazen
ronald
regelmatige bezoeker
Berichten: 20
Lid geworden op: 16-07-2012 22:15

Zooi

Bericht door ronald » 14-01-2013 11:13

Wie dumpt er steeds zooi naast de vuilcontainer? Het lijkt er wel een vuilnisbelt!! Ik schaam me dood als ik er voorbij rij

willy
regelmatige bezoeker
Berichten: 33
Lid geworden op: 02-07-2012 20:45

zooi

Bericht door willy » 17-01-2013 20:11

Ja het is echt te gek voor woorden. je kan elke dag in de container maar ja er zijn mensen die moe worden om de deur open te doen denk ik .Ook ik schaam me af en toe dood als ik visite krijg .
DUS MENSEN GOOI HET IN DE CONTAINER DE MENSEN DIE DIT OP MOETEN RUIMEN HEBBEN WEL WAT ANDERS TE DOEN
geniet van elke dag

DarkSummenorS
Site Admin
Berichten: 55
Lid geworden op: 10-01-2013 09:05

Bericht door DarkSummenorS » 18-01-2013 17:54

Ik heb zelf een keer een kartonne doos naast geplaats op een zaterdag middag. Dit kwam omdat de container op slot zat. Het is me echter al 3x over komen dat deze gesloten was waardoor ik met de zooi weer naar boven kon.

Vind het inderdaad ook geen gezicht dat het er naast staat. Maar als er word aan gegeven dat hij op bepaalde dagen geopend zou zijn verwacht ik wel dat deze dan niet op slot staat.

De oplossing is zeker niet de spullen naast de conter te plaatsen maar als die constand op slot staat loopt de zooi bij de mensen thuis natuurlijk ook over.
Forum Beheerder

willy
regelmatige bezoeker
Berichten: 33
Lid geworden op: 02-07-2012 20:45

zooi

Bericht door willy » 18-01-2013 18:44

De container is door de weeks elke dag open ik geloof van 10 tot vier
Wij mogen al blij zijn dat er nog een container staat want kan me voorstellen dat deze weg gehaald omdat er altijd mensen zijn die het er naast gooien , en helaas zijn dan de mensen de dupe die het er wel netjes ingooien .Dus zou ik zeggen gooi het in de container dan is de kans groter dat hij blijft staan , want anders zal je het zelf naar de stort brengen, wat veel meer werk is
geniet van elke dag

Just Me
nieuw
Berichten: 10
Lid geworden op: 05-11-2012 05:08

Bericht door Just Me » 19-01-2013 09:18

normaal moet je er voor naar de gemeente stort rijden. Hier staat een container waar de halve wijk misbruik van maakt, en de inwoners hier ook de helft ernaast en bovenop flikkeren.
Zoals gemeld, iedere werkdag geopend.. maak daar gebruik van!

ronald
regelmatige bezoeker
Berichten: 20
Lid geworden op: 16-07-2012 22:15

Bericht door ronald » 22-01-2013 19:15

ik weet niet of hij vaak op slot staat of niet, heb er zelf eigenlijk nog nooit gebruik van gemaakt. Wel heb ik een aantal maal zelf wat weggebracht naar de stort, dit is echt dichtbij en goed te bereiden (met auto).

Misschien is het wel handig om er zo weinig naast te zetten, want als er 1 schaap over de dam is..., zet de rest van de flat zijn/haar afval er ook naast.

Het is een grote flat en dat stuk hoort gewoon bij de flat en is dus een soort van tuin voor iedereen van alle 470 apartementen.
Oftewel: laten we allemaal ons best doen om het zo netjes mogelijk te houden in en om de flat :)

DarkSummenorS
Site Admin
Berichten: 55
Lid geworden op: 10-01-2013 09:05

Bericht door DarkSummenorS » 28-01-2013 14:28

door de weeks van 10 tot 4 hmm, vandaar dat ik hem telkens dicht trefde. ik werk door de weeks van 8 tot 6.
Forum Beheerder

ronald
regelmatige bezoeker
Berichten: 20
Lid geworden op: 16-07-2012 22:15

Bericht door ronald » 28-01-2013 23:33

Ik zag zaterdag een auto met aanhanger voor de container staan en vuilniszakken uitladen en naast de container zetten. Snap er niets van, je kan voor bijna hetzelfde gemak dit toch gewoon wegbrengen naar de stort?

Maar de 3 mensen die aan het uitladen waren zagen er niet al te vriendelijk uit, dus heb er maar niets van gezegd.

Er hangt daar toch een camera? Kan daar niet eens wat mee gedaan worden?

graatje
regelmatige bezoeker
Berichten: 39
Lid geworden op: 13-01-2013 22:04

Bericht door graatje » 02-02-2013 13:47

Ik vind het ook echt niet normaal zoals het er nu uitziet...
Mijns inziens is het vele malen erger dan toen de open container er nog stond!
Toen ik hier 6,5 jaar geleden kwam wonen was het ook niet altijd even netjes, maar de laatste 2 jaar wordt het erger en erger, echt schandalig, het is net een vuilnisbelt... :?

Ik vraag me echt af waarom mensen het normaal vinden om alles rondom de container te dumpen, waar is de schaamte gebleven, het gaat toch om je eigen leefomgeving?
Als 1 iemand begint met 1 doosje volgen er velen, met hele meubelstukken, planten, losse troep, zakken enz. tot gevolg...

En over het alleen overdag open zijn van de container, je kan bij azam de sleutel halen voor bijv. het weekend of avond en dan gebruik maken van de container, prima oplossing voor de mensen die overdags altijd werken toch?
Home is where the heart is...

willy
regelmatige bezoeker
Berichten: 33
Lid geworden op: 02-07-2012 20:45

zooi

Bericht door willy » 06-02-2013 16:34

nou is het inderdaad wel heel erg die zooi , nu kan je niet eens er wat in gooien als je zou willen want de deuren kunnen nu niet eens open.
Tip als je een auto daar vuil ziet storten maak eeen foto de meeste hebben wel een telefoon bij zich waar je dan de foto mee kan maken.
Ik heb het ook inderdaad 1 keer gezien en heb toen kenteken door gegeven aan azam .Gewoon doen en mensen ruim je eigen rotzooi op .Laten wij het met zijn allen netjes houden .
Soms schaam ik me echt als ik visite krijg
geniet van elke dag

Plaats reactie