Beschadigen van auto

Om te klagen, te spuien, stoom af te blazen
Plaats reactie
DarkSummenorS
Site Admin
Berichten: 55
Lid geworden op: 10-01-2013 09:05

Beschadigen van auto

Bericht door DarkSummenorS » 12-02-2013 16:34

Beste leden,

Onze auto is op de nacht van vrijdag 8 februari met een sleutel of mes bekrast tot aan het metaal toe... spuiten gaat ons 1200 euro kosten...

Vrijdag avond was onze eigen parkeer plek was bezet en hebben we dus 2 parkeer plekken verder op moeten parkeren.
Zaterdag 9 februari willen we boodschappen doen en zien dat onze auto links, achter en rechts bekrast is geworden. Egt van de dolle ...

Nu vraag ik me af of er mensen zijn die dit gezien hebben en dit graag willen melden. De auto stond op het bovendek plek 16 ( normaal 18 ), als je wat gezien mocht hebben meld dit graag! dan kan de dader gepakt worden. Vind het jammer erg jammer vooral omdat ik hier pas 2 maanden woon.

Mvg
Forum Beheerder

Muisje
nieuw
Berichten: 5
Lid geworden op: 19-01-2013 18:50

Bericht door Muisje » 12-02-2013 20:51

Echt niet normaal! zeker omdat het op het terrein is gebeurd! Staan er camera's ? Dan zou je even die beelden moeten opvragen.

Ik hoop dat de daders gepakt worden!
Je thuis maak je zelf

DarkSummenorS
Site Admin
Berichten: 55
Lid geworden op: 10-01-2013 09:05

Bericht door DarkSummenorS » 13-02-2013 09:23

Als ik me niet vergis staan er geen camera's alleen bij de uitgang/ingang.

Het stomme ook is dat wij vestia al eerder gemeld hadden voor een nieuwe parkeer plek, omdat we een dreigbrief op de auto hadden gekregen (op onze eigen parkeer plek) en ze zeiden zolang er niets gebeurd kunnen we niets doen.

Nu hebben ze onze auto bekrast en willen ze ons als nog geen nieuwe plek geven voor te parkeren omdat je parkeer plek gekoppelt staat aan je woning.

Maar niets aan te doen helaas, ben meer bang dat als we hem spuiten hij weer opnieuw bekrast gaat worden.
Forum Beheerder

Webmaster
Site Admin
Berichten: 20
Lid geworden op: 20-05-2012 13:45

Bericht door Webmaster » 13-02-2013 16:38

Hey!

Sowieso iets om die dreigbrief even te te kopiëren en aan de politie/Azam te tonen. Die zullen er niet direct wat mee kunnen maar dan is er wel een link te trekken als dit bij anderen ook is gebeurd.

Verder: vervelend man, geen goed begin zo in de Torenflat.

Groet,

~Elmar
~Elmar
Webmaster Torenflat.nl

DarkSummenorS
Site Admin
Berichten: 55
Lid geworden op: 10-01-2013 09:05

Bericht door DarkSummenorS » 13-02-2013 18:12

Toen we de dreigbrief hadden hebben we deze aan azam laten zien maar die wees toen de vinger omdat hij niets kon doen. dus de brief hebben we momenteel niet meer dus kunnen we niets meer mee.

Mvg,
Gydo
Forum Beheerder

Plaats reactie