container

Om te klagen, te spuien, stoom af te blazen
Plaats reactie
willy
regelmatige bezoeker
Berichten: 33
Lid geworden op: 02-07-2012 20:45

container

Bericht door willy » 24-02-2013 14:44

Helaas hij gaat weg en daar baal ik best van , jammer dat er mensen zijn geweest die al hun zooi naast de container hebben gezet erg jammer .
Hopen dat het nu wel goed gaat zonder container .Maar neemt niet weg dat ik baal
geniet van elke dag

ronald
regelmatige bezoeker
Berichten: 20
Lid geworden op: 16-07-2012 22:15

Bericht door ronald » 24-02-2013 16:15

Ik vind het perfect dat hij weggaat. Het lijkt hier soms wel een vuilnisbelt.
Was al lang duidelijk dat de container op deze manier niet werkt.
Gewoon bellen en je rommel laten ophalen of gewoon wegbrengen naar de milieustraat.


Ik zag afgelopen week ook een accu van een auto? busje? in het hondenuitlaat bosje staan. Iemand had de accu achter de bielzen gezet (achter de flat waar men de autos parkeert). Echt a-sociaal en schandalig dat men een accu zo in de natuur neer zet. Dan ben je toch niet helemaal lekker?

Wat denkt iemand die zon ding daar neer zet: scheit aan alle mede flatbewoners en de natuur, ik ben er vanaf??

willy
regelmatige bezoeker
Berichten: 33
Lid geworden op: 02-07-2012 20:45

container

Bericht door willy » 24-02-2013 16:21

Ik ben het absoluut met je eens , je gooit je zooi niet in een bosje neer , het is jammer dat je ze nooit betrapt.
Zag nu net ook weer vuil staan naast de container , mensen leren het niet geloof ik ,maar blijft dat ik het jammer vind dat hij weg gaat want ik maakte er nog wel eens gebruik van .

O en nu we toch bezig zijn er lag weer lekker poep in de lift
OPRUIMEN MENSEN
geniet van elke dag

DarkSummenorS
Site Admin
Berichten: 55
Lid geworden op: 10-01-2013 09:05

Bericht door DarkSummenorS » 27-02-2013 01:07

Helaas zijn er mensen die enkel aan zich zelf denken en geen rekening houden met anderen bewonende of niet bewonende want er waren ook mensen die dumpte zonder dat ze in de flat woonde en dat vind ik ook absurt. Helaas dat hij weg gaat maar misschien is het uit eindelijk beter. De mensen hebben zich zelf er namelijk ook mee.
Forum Beheerder

Plaats reactie