Vliegjes

Om te klagen, te spuien, stoom af te blazen
Plaats reactie
ronald
regelmatige bezoeker
Berichten: 20
Lid geworden op: 16-07-2012 22:15

Vliegjes

Bericht door ronald » 02-10-2012 20:25

De vliegjes zijn weer terug!
Hartstikke gezellig, duizenden vliegjes in je flat.
Hebben anderen dit nu ook weer?

Gast

Bericht door Gast » 03-10-2012 10:09

ja klopt!, Als je er snel vanaf wil zijn (vestia doet er toch niets aan) dan koop je bij de dierenzaak een spray daartegen. Ik spray het eenmalig op de raamkozijnen en heb er daarna zo'n 3 maanden helemaal geen last meer van (ja af en toe de dode vliegjes weghalen.

ronald
regelmatige bezoeker
Berichten: 20
Lid geworden op: 16-07-2012 22:15

Bericht door ronald » 03-10-2012 15:48

ja klopt, doen we hier ook.

Maar ja, dan wel steeds stofzuigen om die vliegjes weg te halen. Een week later zitten ze er bij ons weer...

Het gaat in vlagen, nu met de herfst zijn ze er, dan met de winter zijn ze weer weg, en in het voorjaar kan je weer wachten op een nieuwe lading.

Het spuiten helpt, maar is wel chemische rotzooi. Plus je kan weer lekker alle ramen en kozijnen gaan schoonmaken.

Gast

Bericht door Gast » 03-10-2012 17:37

Ik vraag me af of we hetzelfde spul hebben. want bij mij blijven die vliegjes weg. Moet alleen zodra de eerste "lading" vliegjes komt sprayden, volgende dag vliegjes weg halen en daarna geen enkel probleem meer. Het blijft natuurlijk vervelend, maar ik was liever n keertje mijn ramen extra (overigens spray ik niet op de ramen, alleen op kozijnen) dan dat ik zoveel last heb van de vliegjes want het lijkt af en toe wel een plaag!

Shihaya
nieuw
Berichten: 10
Lid geworden op: 13-07-2012 10:34

Vliegjes

Bericht door Shihaya » 06-10-2012 20:49

Bij mij zijn ze ook weer in grote getallen aanwezig :(
Dream,dare, do !!!!

Plaats reactie