Internet / tv

Voor allen vragen en antwoorden moet je hier zijn.
Plaats reactie
graatje
regelmatige bezoeker
Berichten: 39
Lid geworden op: 13-01-2013 22:04

Internet / tv

Bericht door graatje » 23-01-2013 22:52

Wij zitten al jarenlang bij ziggo, maar ik vind de kosten in vergelijking met andere aanbieders behoorlijk aan de hoge kant...
Daarnaast gebruiken we onze huistelefoon praktisch nooit, dus we willen af van het alles in 1 plus pakket...

Wie heeft er hier ervaringen met andere aanbieders (combinatie tv + internet), goed / slecht, wil alles weten... :wink:

Op dit moment neigen we of naar telfort of naar tele2, maar ben met geen van beide bekend!
Home is where the heart is...

Gerbr
regelmatige bezoeker
Berichten: 25
Lid geworden op: 20-05-2012 15:10

Bericht door Gerbr » 24-01-2013 15:44

Wij hebben xs4al tv en internet: niet de goedkoopste, maar wel erg stabiel en prima service. En tv digitaal opnemen op server! (dus heb je geen harddiskrecorder nodig oid, ideaal!)
Be the change you wish to see!

graatje
regelmatige bezoeker
Berichten: 39
Lid geworden op: 13-01-2013 22:04

Bericht door graatje » 24-01-2013 18:42

Dat stabiele is ook wel fijn idd, daar kan ziggo nog lering uit trekken... :?

Volgens mij heeft telfort ook interactieve tv, ik schrik alleen zo van het prijsverschil...
Wij betalen bij ziggo ong. 70 euro per maand (alles in 1 plus pakket, en daarbij nog een pakket extra tv-zenders) en telfort zou neerkomen op ong. 40 euro
Waar zou dat hem in zitten, want qua snelheid zie ik weinig verschil?
Home is where the heart is...

DarkSummenorS
Site Admin
Berichten: 55
Lid geworden op: 10-01-2013 09:05

Bericht door DarkSummenorS » 28-01-2013 16:48

Ik heb met ziggo minste problemen ervaren. De meeste problemen echter met KPN. en xs4all heb ik via de telefoonlijn internet gehad wat zwaar instabiel is (kan dus niet de kabel internet van xs4all beoordelen)

Ziggo is voor mij altijd nog de beste keuze geweest met internet snelheid, hoeveelheid zenders en stabiliteit. Maar dit verschild altijd per persoon natuurlijk.
Forum Beheerder

graatje
regelmatige bezoeker
Berichten: 39
Lid geworden op: 13-01-2013 22:04

Bericht door graatje » 02-02-2013 13:50

We gaan de gok wagen met telfort...
Scheelt ons ongeveer 30 euro per maand, en het is maar voor jaar, mocht het niet bevallen kunnen we het altijd nog afkopen... :wink:
We zijn geen flinke downloaders dus als de snelheid tegenvalt hebben we er niet al teveel last van wrs!

Overigens is het zenderaanbod van telfort praktisch hetzelfde als bij ziggo, dus daar hoefden we het niet voor te laten...
Home is where the heart is...

Gerbr
regelmatige bezoeker
Berichten: 25
Lid geworden op: 20-05-2012 15:10

Bericht door Gerbr » 02-02-2013 20:14

Met telfort heb ik slechte ervaringen, was alleen een internetverbinding. Het is om een reden zo goedkoop: (in)stabiliteit en service... Was in een studentenhuis in de Bilt, dus de verbinding werd behoorlijk gebruikt, maar modem moest minstens wekelijks gereset worden omdat deze steeds vastliep, plus daarnaast was er af en toe storing in het netwerk (leek alsof we omgeleid werden)
Be the change you wish to see!

graatje
regelmatige bezoeker
Berichten: 39
Lid geworden op: 13-01-2013 22:04

Bericht door graatje » 02-02-2013 21:28

Mmm, dat klinkt niet best...
Naja, weet je, die ellende hebben wij met ziggo, iedere week modem resetten, constant internetstoring, terwijl anderen daar weer geen last van hebben...
We zien wel, kan ze altijd nog wijzen op contractbreuk als de minimumsnelheid niet gehaald wordt, mocht het echt drama zijn!

Maar bedankt voor je reactie...
Home is where the heart is...

DarkSummenorS
Site Admin
Berichten: 55
Lid geworden op: 10-01-2013 09:05

Bericht door DarkSummenorS » 05-02-2013 08:41

Graag gedaan, hoop dat je een goede ervaring met ze mag krijgen. Topic word closed!
Forum Beheerder

DarkSummenorS
Site Admin
Berichten: 55
Lid geworden op: 10-01-2013 09:05

Bericht door DarkSummenorS » 27-03-2013 11:12

Tijdens de zesde Tweakers Awards is Ziggo tweemaal in de prijzen gevallen. En wat voor prijzen! De bezoekers van Tweakers.net, de Nederlandse tech-site, kozen Ziggo als Beste tv-aanbieder – een nieuwe categorie. Daarnaast werd Ziggo weer beste internetprovider.

Ziggo ontving maar liefst 48,2 procent van de stemmen in de categorie Beste tv-aanbieder. UPC werd daar tweede, gevolgd door KPN. In de categorie Beste internetprovider gingen de stemmen van de internetkenners voor de derde keer op rij naar Ziggo, met 35,1 procent van de stemmen. XS4All en nummer drie UPC volgden op afstand.

Beste tv-aanbieder
Afbeelding

Beste internetprovider

Afbeelding
Forum Beheerder

Plaats reactie