Woongenot, tevreden?

Voor allen vragen en antwoorden moet je hier zijn.
Plaats reactie
duvel78
nieuw
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-04-2013 22:27

Woongenot, tevreden?

Bericht door duvel78 » 22-04-2013 22:32

Ik was even aan het scrollen door alle berichten op het forum, o.a. bij de klachten. Nu vraag ik mij af in hoeverre men naar tevredenheid gewoon heeft/woont in de Torenflat... Vooral de beschadigingen aan auto's en overlast lijkt best veel voor te komen.

Dus...graag lees ik wat reactie van bewoners. Ik ga binnenkort een woning bezichtigen en vroeg mij gewoon af hoeveel overlast er is, hoe het met de veiligheid en zo zit.

Alvast bedankt!

DarkSummenorS
Site Admin
Berichten: 55
Lid geworden op: 10-01-2013 09:05

Bericht door DarkSummenorS » 25-04-2013 12:40

Het bevalt mij verder goed, enkel de beschadeging aan de auto bij ons. verder weinig klachten, iets wat je overal denk ik wel hebt. zo als dat de liften een lange periode stuk waren.
Forum Beheerder

ronald
regelmatige bezoeker
Berichten: 20
Lid geworden op: 16-07-2012 22:15

Bericht door ronald » 28-04-2013 20:42

Hoi Duvel,

het is oke hier.

De verschillende woningen zijn prima. Wel waait het flink door je woning, vooral als het buiten een beetje waait en je redelijk hoog in de flat zit. Daarnaast hebben de bovenste verdiepingen ook last van een terugkerende fruitvliegjes plaag. Vestia doet hier niets aan, het enige dat ze voorstellen is dat je een chemische spray koopt en ze daarmee ombrengt. Een paar maanden later zijn ze dan weer terug.

De laatste tijd zit er elke dag een grote klodder spuug op de spiegel in de liften (aan de snelweg kant).

Verder zijn er veel mensen met honden in de flat, en is er met enige regelmaat urine in de liften te vinden. Ook in de centrale hal is er een paal waar vaak honden tegenaan plassen. Sommige andere honden houden het nog vol tot buiten en plassen daar tegen de hoek van de de drogisterij.

Beschadigingen aan auto's en overlast komen inderdaad regelmatig voor, maar er zijn dan ook 470 appartementen op een erg kleine oppervlakte, en dit ook nog eens in een iets mindere buurt. Lijkt me logisch dat je dan een hoger gehalte van minder sociaal gedraag aantreft. Wanneer je deze a-sociale uitlatingen van flatgenoten kan ' handelen', is het oke wonen.

:)

DarkSummenorS
Site Admin
Berichten: 55
Lid geworden op: 10-01-2013 09:05

Bericht door DarkSummenorS » 03-05-2013 13:12

Mooi gesproken! dat zijn inderdaad dingen die mij opgemerkt zijn maar niet aan gedacht bij het schrijven van mijn bericht.
Forum Beheerder

Plaats reactie